Veelgestelde vragen

Inhoud

Wijzigen klantgegevens
Order Plaatsen
Verzending en bezorging
Facturen
Ruilen & Retourneren
Nieuwsbrief
Klant worden
Overig



Vragen?


Mail service@debondtbv.nl of
Bel +31 (0)592-542828
We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 t/m 17:00 uur

Nieuwe webshop

Eerste bezoek voor bestaande klanten

Stap 1 - vraag een wachtwoord aan

  • I.v.m. met privacy en privacywetgeving dient u zelf een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik rechtsboven onder de inlogvelden op op "Uw e-mailadres of wachtwoord vergeten?" of klik op deze link. Vul uw bij E-mail het e-mailadres in dat aan uw account gekoppeld is en klik op wachtwoord resetten.
  • U ontvangt op het opgegeven e-mailadres een link om uw wachtwoord te resetten. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in uw spamfolder of ongewenste e-mail.

Geen mail ontvangen om wachtwoord te resetten

Heeft u de spamfolder /ongewenste mail map van uw e-mailaccount gecheckt en ook daar vind u de mail niet? Bel met de klantenservice of mail naar service@debondtbv.nl onder vermelding van uw klantnummer en e-mailadres.


Mijn browser onthoudt de inloggegevens van de oude webshop, wat nu?

U kunt de oude inloggegevens verwijderen. Hoe u dit doet is per browser verschillend. In Chrome doet u dit door op het sleuteltje (zie geel gearceerde stukje in onderstaande afbeelding) te klikken en de oude inloggegevens te verwijderen.




Wijzigen klantgegevens

Hoe geef ik een eenmalige of definitieve adreswijziging door?

Alle adreswijzigingen ontvangen we graag telefonisch, vóórdat u uw order in de webshop invoert.


Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice.



Order plaatsen

Wat is het minimale orderbedrag?

De minimale ordergrootte is € 50,- excl. BTW


Mijn Ideal- of Mister Cash-betaling is niet gelukt. Wat nu?

Zonder betaling is het niet mogelijk de order in behandeling te nemen. Dit kunt u eenvoudig doen via uw Accountoverzicht, u heeft de mogelijkheid om geannuleerde orders opnieuw te bestellen..


Ik heb mijn order al geplaatst, kan ik nog wat toevoegen?

Binnengekomen orders worden meteen verwerkt, waardoor het niet mogelijk is nog iets toe te voegen.

Er kunnen geen verzendkosten worden berekend. Wat nu?

Controleer of u voldoet aan de minimale orderwaarde van € 50,- excl. BTW en verwijder artikelen die niet meer op voorraad zijn uit het winkelmandje.


terug naar menu



Verzending en bezorging

Wie bezorgt mijn pakket?

Pakketten voor Nederland en België worden verzonden via DPD Predict. De dag dat uw pakket verstuurd is, ontvangt u per e-mail een track and trace code. Via de Track & Trace code kunt u uw pakket volgen. Lees meer over DPD Predict.


Wat zijn de verzendkosten?

Voor orders met met een minimale ordergrootte van € 50,- ex BTW binnen Nederland en België worden geen verzendkosten berekend.


Kan mijn order ook op zaterdag geleverd worden?

Ja, dat kan. Zendingen voor Nederland en België kunnen gratis op zaterdag geleverd worden, indien wordt voldaan aan de minimale ordergrootte van € 50,- ex BTW. In de winkelmand onder verzendmethodes heeft u de mogelijkheid om "zaterdaglevering" te selecteren.


Hoe weet ik of mijn pakket verstuurd is?

De dag dat uw pakket verstuurd is, ontvangt u per e-mail een track and trace code. Via de Track & Trace code kunt u uw pakket volgen.


Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

We doen onze uiterste best om uw orders zo snel als mogelijk klaar te maken en te versturen. Zodra uw order klaargemaakt is voor verzending, ontvangt u een bericht van DPD Predict met meer informatie over de verwachte levering.


Ik heb geen track and trace code ontvangen

Mogelijk hebben wij niet uw juiste e-mailadres. Stuur ons een e-mail vanaf het e-mailadres waarop u de track and trace code wilt ontvangen en vermeld hierbij uw firmanaam en klantnummer, dan passen wij dit voor u aan.

terug naar menu




Ruilen & Retourneren

Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik heb een vraag.

Uw order wordt met zorg samengesteld. Klopt er iets niet aan uw order? Bel de klantenservice of stuur een e-mail naar service@debondtbv.nl met hierin uw firmanaam en vestigingsplaats, klantnummer, het betreffende factuurnummer en uw telefoonnummer. Graag ontvangen wij een duidelijke omschrijving, in sommige gevallen kan het handig zijn dat u foto's van het artikel meestuurt. Wij nemen zo snel als mogelijk persoonlijk contact met u op, om het op te lossen. Lees meer over Ruilen & Retourneren

terug naar menu



Facturen

Hoe ontvang ik mijn factuur?

U kunt uw factuur op 2 manieren ontvangen: per e-mail of een geprinte versie bij uw order. Als u uw voorkeur wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice.


Ik heb geen factuur ontvangen

Heeft u geen factuur ontvangen? Stuur een e-mail naar service@debondtbv.nl onder vermelding van uw klantnummer, ordernummer en orderdatum. U ontvangt per mail een kopiefactuur.

terug naar menu


Nieuwsbrief

Hoe schrijf ik me in voor de De Bondt nieuwsbrief?

U kunt zich onderaan iedere pagina aanmelden voor onze nieuwsbrief (zie kopje “nieuwsbrief”)


Hoe wijzig ik mijn email adres voor de nieuwsbrief?

Stuur een e-mail naar info@debondtbv.nl Vermeld hierin uw klantnummer, het oude en nieuwe emailadres


Hoe schrijf ik me uit voor de nieuwbrief?

Onderaan iedere nieuwsbrief staat de link: unsubscribe from this list. Klik op deze link om u uit te schrijven.

terug naar menu



Klant worden

Hoe word ik klant bij De Bondt BV?

Wilt u klant worden? Wij maken graag nader met u kennis. Ga naar de aanvraagpagina en vul uw gegevens in. Wij nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op. Let op: vanwege de implentatie vanwege onze nieuwe webshop, kan het wat langer duren voordat u een reactie ontvangt. We doen onze uiterste best om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.


Wat zijn de werkdagen bij De Bondt BV?

De Bondt BV is geopend en telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 uur t/m 17:00 uur.


Ik wil graag een bezoek brengen aan De Bondt BV

Wij geven ons bezoek graag de aandacht! Daarom ontvangen wij bezoek alleen op afspraak. Bel 0592-542828 en maak een afspraak.

terug naar menu


Overige info

Waar vind ik informatie over levertijden van artikelen?

Wij streven ernaar om artikelen ruim op voorraad te hebben, maar in sommige gevallen lukt dit helaas niet. Zodra de levertijd van een artikel bekend is, wordt dit vermeld bij het product in de webshop. Staat er geen levertijd vermeld in de knop, mail dan naar verkoop@debondtbv.nl met hierin het artikelnummer, uw firmanaam en klantnummer. Let op, op dit moment wordt deze informatie nog niet weergegeven in de webshop.


Ik wil een verfbadnummer weten

Het opvragen van verfbadnummers is mogelijk op werkdagen tussen 8:00 uur en 11:00 uur. In geval van drukte behouden we ons het recht voor om deze service niet te verlenen.


Hoe bereken ik de grootte van een knoop in mm?

De maten van onze knopen worden weergegeven in Engelse ligne. Deze maten zijn eenvoudig om te rekenen naar mm met de formule Ligne / 1,6 = aantal mm Voorbeeld: 4348-40 Bottoni Italiani 40 / 1,6 = 25 mm Ligne mm

Ligne - mm

Maat 20 - 12,5 mm

Maat 24 - 15 mm

Maat 28 - 17,5mm

Maat 32 - 20 mm

Maat 36 - 22,5 mm

Maat 40 - 25 mm

terug naar menu

Onze merken