Veelgestelde vragen

Inhoud

Klant worden
Wijzigen klantgegevens
Order Plaatsen
Order plaatsen met een scanner
Verzending en bezorging
Facturen
Ruilen & Retourneren
Nieuwsbrief
Voorraadinformatie

Overig



Vragen?


Mail service@debondtbv.nl of
Bel +31 (0)592-542828
We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 t/m 15:00 uur
 

Klant worden

Hoe word ik klant bij De Bondt?

Wilt je klant worden? Wij maken graag nader met je kennis. Vul op de aanvraagpagina je gegevens in en wij zullen onze uiterste best doen om zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met je op te nemen. 

 

Wijzigen klantgegevens

Hoe geef ik een eenmalige of definitieve adreswijziging door?

Alle adreswijzigingen ontvangen we graag schriftelijk, vóórdat je je order in de webshop invoert.


Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice, te bereiken op +31 (0)592-542828.


Wat zijn de werkdagen bij De Bondt BV?

De Bondt is geopend en telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 uur t/m 15:00 uur.

terug naar menu


Order plaatsen

Wat is het minimale orderbedrag?

Met ingang van 1 januari 2024 is de minimale ordergrootte voor gratis verzending € 95,- excl. BTW. Het is mogelijk om tegen betaling van €7,50 kleinere orders te plaatsen.


Mijn Ideal- of Mister Cash-betaling is niet gelukt. Wat nu?

Zonder betaling is het helaas niet mogelijk de order in behandeling te nemen. Dit kun je eenvoudig aanpassen via het Accountoverzicht, waar je de mogelijkheid hebt om geannuleerde orders opnieuw te bestellen.


Ik heb mijn order al geplaatst, kan ik nog wat toevoegen?

Binnengekomen orders worden meteen verwerkt, waardoor het niet mogelijk is nog iets toe te voegen.

 

terug naar menu


Verzending en bezorging

Wie bezorgt mijn pakket?

Pakketten voor Nederland en België worden verzonden via UPS. De dag dat je pakket verstuurd is, ontvangt je per e-mail een track and trace code. Via de Track & Trace code kunt je jouw pakket volgen.


Wat zijn de verzendkosten?

Voor orders met met een minimale ordergrootte van €95,- excl. BTW binnen Nederland en België worden geen verzendkosten berekend. Vanaf 1 januari 2024 geldt voor orders naar Nederlandse en Belgische adressen onder dit bedrag verzendkosten van €7,50.

 

Kan mijn order ook op zaterdag geleverd worden?

Op dit moment is dat niet mogelijk. We streven ernaar om dit in de toekomst weer te gaan aanbieden. 

 

Hoe weet ik of mijn pakket verstuurd is?

De dag dat je pakket verstuurd is, ontvangt je per e-mail een track and trace code. Via de Track & Trace code kun je het pakket volgen.

 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

We doen onze uiterste best om jouw orders zo snel als mogelijk klaar te maken en te versturen. Zodra de order klaargemaakt is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over de verwachte levering.

 

Ik heb geen track and trace code ontvangen

Mogelijk hebben wij niet het juiste e-mailadres. Door ons een e-mail vanaf het e-mailadres waarop je de track and trace code wilt ontvangen te sturen en hierbij jouw firmanaam en klantnummer door te geven, passen wij dit voor je aan.

terug naar menu

 

Ruilen & Retourneren

Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik heb een vraag.

Jouw order wordt met zorg samengesteld. Klopt er iets niet aan de order? Stuur dan een e-mail naar service@debondtbv.nl met hierin jouw firmanaam en vestigingsplaats, klantnummer, het betreffende factuurnummer en jouw telefoonnummer.

Graag ontvangen wij een duidelijke omschrijving, in sommige gevallen kan het handig zijn dat je foto's van het artikel meestuurt. Wij nemen zo snel als mogelijk persoonlijk contact met je op om het op te lossen. Lees meer over Ruilen & Retourneren

terug naar menu

 

Facturen

Hoe ontvang ik mijn factuur?

De factuur ontvang je per e-mail. Als je het e-mailadres wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice.

 

Ik heb geen factuur ontvangen

Heb je geen factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail naar service@debondtbv.nl onder vermelding van jouw klantnummer, ordernummer en orderdatum. Je ontvangt per e-mail een kopiefactuur.

terug naar menu

 

Nieuwsbrief

Hoe wijzig ik mijn email adres voor de nieuwsbrief?

Stuur een e-mail naar service@debondtbv.nl Vermeld hierin uw klantnummer, het oude en nieuwe emailadres


Hoe schrijf ik me uit voor de nieuwbrief?

Onderaan iedere nieuwsbrief staat de link: unsubscribe from this list. Klik op deze link om je uit te schrijven.

terug naar menu

 


Voorraadinformatie

Waar vind ik informatie over levertijden van artikelen?

Wij streven ernaar om artikelen ruim op voorraad te hebben, maar in sommige gevallen lukt dit helaas niet. Zodra de levertijd van een artikel bekend is, wordt dit vermeld op de Back in Stock pagina. Staat er geen levertijd vermeld in de knop? Mail dan naar service@debondtbv.nl met hierin het artikelnummer, jouw firmanaam en klantnummer.


✉️ Ontvang een notificatie bij nieuwe voorraad

Ontvang een e-mail als een specifiek product weer op voorraad wordt gemeld. Dit doe je door bij het uitverkochte artikel het envelopje aan te klikken.

Voorbeeld:


Overige info

Hoe bereken ik de grootte van een knoop in mm?

De maten van onze knopen worden weergegeven in Engelse ligne. Deze maten zijn eenvoudig om te rekenen naar mm met de formule Ligne / 1,6 = aantal mm Voorbeeld: 4348-40 Bottoni Italiani 40 / 1,6 = 25 mm Ligne mm

Ligne - mm

Maat 20 - 12,5 mm

Maat 24 - 15 mm

Maat 28 - 17,5mm

Maat 32 - 20 mm

Maat 36 - 22,5 mm

Maat 40 - 25 mm

 

terug naar menu

 

Verkrijgbare merken