Veelgestelde vragen

Inhoud

Wijzigen klantgegevens
Order Plaatsen
Order plaatsen met een scanner
Verzending en bezorging
Facturen
Ruilen & Retourneren
Nieuwsbrief
Klant worden
Voorraadinformatie

Overig



Vragen?


Mail service@debondtbv.nl of
Bel +31 (0)592-542828
We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 t/m 15:00 uur
 

Nieuwe webshop

Eerste bezoek voor bestaande klanten

Stap 1 - vraag een wachtwoord aan

  • I.v.m. met privacy en privacywetgeving dient u zelf een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik rechtsboven onder de inlogvelden op op "Uw e-mailadres of wachtwoord vergeten?" of klik op deze link. Vul uw bij E-mail het e-mailadres in dat aan uw account gekoppeld is en klik op wachtwoord resetten.
  • U ontvangt op het opgegeven e-mailadres een link om uw wachtwoord te resetten. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in uw spamfolder of ongewenste e-mail.

Geen mail ontvangen om wachtwoord te resetten

Heeft u de spamfolder /ongewenste mail map van uw e-mailaccount gecheckt en ook daar vindt u de mail niet? Bel met de klantenservice of mail naar service@debondtbv.nl onder vermelding van uw klantnummer en e-mailadres.

 

Mijn browser onthoudt de inloggegevens van de oude webshop, wat nu?

U kunt de oude inloggegevens verwijderen. Hoe u dit doet is per browser verschillend. In Chrome doet u dit door op het sleuteltje (zie geel gearceerde stukje in onderstaande afbeelding) te klikken en de oude inloggegevens te verwijderen.

Wijzigen klantgegevens

Hoe geef ik een eenmalige of definitieve adreswijziging door?

Alle adreswijzigingen ontvangen we graag schriftelijk, vóórdat u uw order in de webshop invoert.


Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice.


Order plaatsen

Wat is het minimale orderbedrag?

Met ingang van 1 januari 2024 is de minimale ordergrootte voor gratis verzending € 95,- excl. BTW. Het is mogelijk om tegen betaling van €7,50 kleinere orders te plaatsen.


Mijn Ideal- of Mister Cash-betaling is niet gelukt. Wat nu?

Zonder betaling is het niet mogelijk de order in behandeling te nemen. Dit kunt u eenvoudig doen via uw Accountoverzicht, u heeft de mogelijkheid om geannuleerde orders opnieuw te bestellen..


Ik heb mijn order al geplaatst, kan ik nog wat toevoegen?

Binnengekomen orders worden meteen verwerkt, waardoor het niet mogelijk is nog iets toe te voegen.

 

terug naar menu


Verzending en bezorging

Wie bezorgt mijn pakket?

Pakketten voor Nederland en België worden verzonden via UPS. De dag dat uw pakket verstuurd is, ontvangt u per e-mail een track and trace code. Via de Track & Trace code kunt u uw pakket volgen.


Wat zijn de verzendkosten?

Voor orders met met een minimale ordergrootte van € 95,- excl. BTW binnen Nederland en België worden geen verzendkosten berekend. Vanaf 1 januari 2024 geldt voor orders naar Nederlandse en Belgische adressen t/m een waarde van € 75,- dat er € 7,50 verzendkosten worden berekend.

 

Kan mijn order ook op zaterdag geleverd worden?

Op dit moment is dat niet mogelijk. We streven ernaar om dit in de toekomst weer te gaan aanbieden. 

 

Hoe weet ik of mijn pakket verstuurd is?

De dag dat uw pakket verstuurd is, ontvangt u per e-mail een track and trace code. Via de Track & Trace code kunt u uw pakket volgen.

 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

We doen onze uiterste best om uw orders zo snel als mogelijk klaar te maken en te versturen. Zodra uw order klaargemaakt is voor verzending, ontvangt u van ons een e-mail met meer informatie over de verwachte levering.

 

Ik heb geen track and trace code ontvangen

Mogelijk hebben wij niet uw juiste e-mailadres. Stuur ons een e-mail vanaf het e-mailadres waarop u de track and trace code wilt ontvangen en vermeld hierbij uw firmanaam en klantnummer, dan passen wij dit voor u aan.

terug naar menu

 

Ruilen & Retourneren

Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik heb een vraag.

Uw order wordt met zorg samengesteld. Klopt er iets niet aan uw order? Stuur een e-mail naar service@debondtbv.nl met hierin uw firmanaam en vestigingsplaats, klantnummer, het betreffende factuurnummer en uw telefoonnummer. Graag ontvangen wij een duidelijke omschrijving, in sommige gevallen kan het handig zijn dat u foto's van het artikel meestuurt. Wij nemen zo snel als mogelijk persoonlijk contact met u op, om het op te lossen. Lees meer over Ruilen & Retourneren

terug naar menu

 

Facturen

Hoe ontvang ik mijn factuur?

De factuur ontvangt u per e-mail. Als u het e-mailadres wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice.

 

Ik heb geen factuur ontvangen

Heeft u geen factuur ontvangen? Stuur een e-mail naar service@debondtbv.nl onder vermelding van uw klantnummer, ordernummer en orderdatum. U ontvangt per mail een kopiefactuur.

terug naar menu

 

Nieuwsbrief

Hoe wijzig ik mijn email adres voor de nieuwsbrief?

Stuur een e-mail naar service@debondtbv.nl Vermeld hierin uw klantnummer, het oude en nieuwe emailadres


Hoe schrijf ik me uit voor de nieuwbrief?

Onderaan iedere nieuwsbrief staat de link: unsubscribe from this list. Klik op deze link om u uit te schrijven.

terug naar menu


Klant worden

Hoe word ik klant bij De Bondt BV?

Wilt u klant worden? Wij maken graag nader met u kennis. Ga naar de aanvraagpagina en vul uw gegevens in. Wij nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op. We doen onze uiterste best om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.


Wat zijn de werkdagen bij De Bondt BV?

De Bondt BV is geopend en telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 uur t/m 15:00 uur.

terug naar menu


Voorraadinformatie

Waar vind ik informatie over levertijden van artikelen?

Wij streven ernaar om artikelen ruim op voorraad te hebben, maar in sommige gevallen lukt dit helaas niet. Zodra de levertijd van een artikel bekend is, wordt dit vermeld op de Back in Stock pagina. Staat er geen levertijd vermeld in de knop, mail dan naar service@debondtbv.nl met hierin het artikelnummer, uw firmanaam en klantnummer.


✉️ Ontvang een notificatie bij nieuwe voorraad

Ontvang een e-mail als een specifiek product weer op voorraad wordt gemeld. Dit doet u door bij het uitverkochte artikel het envelopje aan te klikken.

Voorbeeld:


Overige info

Hoe bereken ik de grootte van een knoop in mm?

De maten van onze knopen worden weergegeven in Engelse ligne. Deze maten zijn eenvoudig om te rekenen naar mm met de formule Ligne / 1,6 = aantal mm Voorbeeld: 4348-40 Bottoni Italiani 40 / 1,6 = 25 mm Ligne mm

Ligne - mm

Maat 20 - 12,5 mm

Maat 24 - 15 mm

Maat 28 - 17,5mm

Maat 32 - 20 mm

Maat 36 - 22,5 mm

Maat 40 - 25 mm

 

terug naar menu

 

Verkrijgbare merken